IKEA

Va längesen det var jag skrev här , :S Men men , var på IKEA idag på eftermiddan o schoppade loss :P Köpte säng,(resårbåtten + bäddmadrass)+(större än den jag har :D) , ben till den , två påslagan+örngott, två nya kuddar , ett överkast , 4 örngott , ah de e allt jag kommer på :) Fyller ju år ! :D Fats inte idag men senare i veckan :D
Så nu håller ja på o grejar på mitt rum för o byta säng :/ Känns lite konstigt att byta säng . Alltså ja är helt mongo men jag kommer sakna min säng känns det som .. :( :/ Menmen , den ska vi ju spara o ha i stugan så kan ju alltid ligga lite i den där :D Men de kommer bli skönt med en bredare säng nu eftersom vi oftast ligger 2 i min , o min är ju bara 90cm , så lite skillnad kommer det att bli :D SÅÅÅÅ SKÖÖÖNT! :)
Nej nu ska jag väl gå o fortsätta med att plocka ur min säng :(

Hej dååå !


Älskar dig Patric , förut , Åh vad jag är kär i dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0