Spy dag .

Åh fy vad äckligt det var !! Jag var på väg på min käraste cykel till Wärdshuset för att jobba !! Och så kommer jag ner på vägen och cyklar förbi något och det stinger spy ! ÄCKLIGT !! Usch vad hemskt det luktade ! Sen räckte det inte med det , för sen när jag har börjat så skulle jag öppna en konservburk med skivade champinjoner och det stank också !! BLÄ ! Hatar sån äckelstank !!!!
Men annars har väl dagen varit hyffsad bra , ont i nästan hela överkroppen sen igår ! Fatta vad jag lär vara otränad :P
HAHA ! Men men , man kan inte vara bra på allt helt enkelt :P  ; )
Är ledig söndag denna vecka, alla andra dagar jobbar jag. Mån-ons på Wärdshuset och sen tors-lör på Cafét :P Men det är lugnt :P
Vill träffa dig snygging ! Tycker inte om att vara ifrån dig !
Och er sötisar ! Vi måste hitta på ngt någon dag :D
Fyller år om en månad idag :D:D

Patric <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0