Vad ska man säga ?

Patric åkte hem för ett tag sen. Gick med honom till busstationen. Där såg man en gammal klasskamrat. Men inte precis ngn man stannade och pratade med eftersom man typ aldrig pratade med honom. Så det blev att gå hem i värmen. Så kollade lite på TVn sen när jag kom hem, sen läste jag lite STORY, och nu blev det datorn. Så nu sitter jag här i sängen och längtar efter Patric. Han är verkligen det absolut bästa som har hänt mig! Han är så himla mysig! Ska nog till honom ikväll när han har slutat jobba : ) Och hans föräldrar är ju helt bäst! Helt superunderbara! De undrade om jag och Patric ville förlja med till kusten nån dag och antingen bara vara där över dagen typ eller att stanna där en natt. Klart att vi vill : ) Så vi skulle kolla när vi jobbade och så : ) Så goa dom är :D
Så blir nog kvar hos Patric tills imorgon eller tills på söndag om det blir att jag kommer iväg så att säga :P  Men det lär märkas :P
Tills dess .. ? Inte en aning, ska nog kanske ta tag i min så kallade "träning"
:P Men det bärjar nog med att bara ligga på golvet här inne på rummet och göra några "sit upps" :P

Ha de bäst tills nästa gång ; )  


                    
                                                     Älskar dig !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0