God morgon SKÖNA lördag

Japp, nu är det lördag och jag har mått bättre..
Min mage och jag är lite ovänner tror jag.
Eller min mage är säkert jätte glad,
Men inte jag :(
Jag trodde jag skulle vara jättejätte glad,
Men jag har mest bara ont.
Men det är väl så det ska va antar jag,
Har ju nästan glömt hur detta var.. :$
Men nu känner jag mig som en kvinna igen :D
Men min lilla mamma förstörde den goda nyheten för mig igår.
En sak jag har gått och vart orolig för.
"Men så kan det vara i alla fall"
Tack för det säger jag då mamma!!!!!!!!!

Nej du lilla loppa,
Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha VARMT!
Sen ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv och kolla på one tree hill.

Puss heeeeej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0