I väntan på något gott.

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:
1. Hur lång är du ? 1,66.2 kanske
2. Vad vill du bli när du bli stor? inte en aning faktiskt :P
3. Vad pluggar du ? Hotell och Restaurang
4. Har du långt hår ? ner till brösten :P
5. Vilken hårfärg har du ? "ädelmahogny" vet inte hur dde stavas
6. Sminkar du dig ? mjo, lagomt mkt. oftast bara mascara
7. Har du haft sex senaste månaden? kan hända
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? söta trosor + röd bh
10. Har du kysst någon idag ? hmm, ja de har jag :D

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? båda är lika bra
3. Hur många syskon har du ? typ, 1 helt, 1 halvt + 2låssas
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? "va menar du?"
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? minns inte riktigt, va ett tag sen ja va där, men kanske ris o kyckling nått :P HAN ÄR BÄST PÅ ATT LAGA MAT :P
6. Hur många ställen har du bott på ? i hus o lägenheter eller städer. H/L=14, städer= 3st
7. Vem i din familj stör du dig mest på? haha olika, mest systeryster den minsta största :P
8. Vilken familjemedlem är snällast ? jag ? :P
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? oj, minns inte. :P

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? förut, hanna o ja va ute o gick :D
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? hmm, sophie :Po de va ett tag sen :P
3. Har du kysst nån kompis ? hmm, inte kysst, pussat (A)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? jajjamän :) <3
5. Vem har du varit kompis med längst ? som ja fortfarande umgås med? hmm, lena, madde
6. Vem känner dig bäst ? patric o kanske lena tror jag
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? oj, nån vecka har jag för mig.. va några år sen
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? nje de tror jag inte, de berör ju ändå inte mig..
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? men nej, för om ja inte vill umgås gör ja inte de

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? leggins och en slapp t-shirt
2. Har du bytt om idag ? jajjamän
3. Favorittröja ? oj, älsklings blåa <3
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? hmm, svårt, några byxor, o sen bar överkropp ;)
5. Har du gett bort kläder nån gång? mjo
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? ja ett antal ggr :P
7. Har du handlat kläder via internet ? hmm , mamma har köpt till mig :)
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? haha , vet inte, om ja skulle göra de skulle de ändå synas om ja ljög :P
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? oj, ja har ingen aning just nu :P
10. Vad använder du för skor ? "tyg" eller mina vita slitna, :Pvet inte va man ska kalla dom :P

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? haha , kanske, men brukar inte göra de :P
2. Klä dig annorlunda ? klär mig annorlunda varje dag :P :D
3. Vara dig själv ? är jag jämt , :D
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? hmm, måste man så måste man men är ju inte så säxy ;P
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? no no no and NO!
6. Pierca dig ? ja, i öronen, tror jag :P
8. Ha sex på offentlig plats ? beror väl på vart, o om de e folk där eller inte :P
9. Vara omogen ? haha ja de klart, de e de enda ja är
10. Äta småkryp ? ALDRIG!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola ? "backsmocka"
2. Vad heter din favoritlärare ? öm, sandra!! :)
3. Vad är ditt favoritämne ? hmm, kök/servering, svenska o så , matte kanske ibland :P
4. Snyggaste läraren på skolan ? öm, om man måste välja, den andra idrottsläraren ;$
5. Har du bra betyg? de duger bra för mig :)
6. Tråkigaste ämnet ? ENGLEKSA !!
7. Har du skolkat mycket senaste året ? aldrig :)
8. Har du fuskat på prov ? nope :P eller kanske, men de va några år sedan :P
9. Hur tar du dig till skolan ? jag gåååår :P
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan ? knappt kysst, eftersom min pojkvän o ja inte gick på samma skola nör han gick i skolan. men kramats har jag gjort :)

1. Vet du vem FATO är ? nej :O
2. När tuggade du tuggummi senast ? förut i skolan :P
3. När var du på semester senast ? i somras :)
4. Vilken färg är det på din tandborste ? blåå, o nått mer :P
5. Är ditt hår tråkigt ? mm det e de verkligen !!
6. Vad har du för påslakan just nu ? svarta me kinesiska tecken på
7. Vem såg dig naken senast ? patric
8. Hur ofta duschar du? varje dag om jag orkar :P annar typ varannan, faktiskt inte bra o duscha för ofta heller :P
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? eeh, pinsamt, vet inte va de e :P
10. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? när patric har kommit :)
image67





















.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0