Måndag.

Skolan idag, usch. Kände verkligen inte för att gå upp imorse.
Var helt totalt veck. Men jag gick upp.
Blev först att sitta och lyssna på två flickor som pratade om uf-grejs.
Sen in i köket och göra ngt på falukorv, Maddo+Anna+Mig gjorde:
makaroner+korvstroganoff+blåbärsmuffins.
Det blev rätt gott ändå, :)
Sen blev det idrott, då hade vi handboll.
HATAR'T!
Men men, sen hade vi engelska,
gick igenom lite allmänt om det nationella, skriftliga som vi har på torsdag.
Sen fick vi svara på "frågor".
Sen slutade vi, 15min tidigare, bara för att våran klocka inne i k5an är framställd lite ;p
Nej nu blir det till att äta pannkakor som mammi har lagat :D
Sen blir det att plugga matte, har B-delen imorgon på hela matteboken.
Önska mig lycka till.
Trodde att A-delen, utan räknare skulle vara lagomt lätt,
men det visade sig att man visst glömt bort lite.
Hur man gjorde vissa uträkningar osv.
Men det ska nog gå bra, hoppas jag.

PUSSHEJ

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0