Måste.

Älsklingen är ju bra så go. Han ringde nyss från jobbet och frågade vad jag gjorde och om vi skulle ses sen?
Klart jag vill det :D Måste bara fixa fram lite lösa pengar till bussen, eftersom han bor cirkus 3 mil ifrån mig.
Men nu är det så att jag gick och flörtade lite med min mamma, att jag kanske ska få övningsköra dit, *blink blink* :D
Så får se om bilen hinner komma hem från sin åktur tills jag ska åka. Undrar hur lång tid det tar att åka, E18 i 3 mil för mig? Men det ska bli gööör sköjj ifall jag ska få köra. Hoppas jag överlever iaf och inte voltar eller kör in i räcket eller liknande. Lite läskigt, men vadå? Man lever bara en gång och man ska ta vara på det :D
Anars så tror jag att jag har kommit på mitt tema till Maddes fest på lördag, Anna snälla, måste höra med dig om du är med och gör samma, vore skojsigt :)

Så det blir nog att köra verkar det som :D
Så ska röjja lite på rummet innan, för vi lär ju åka gaanska snart tror jag, om jag ska va framme tills han är hemma :D

Annars har dagen varit bra, lite stressigt o så i köket förut, men de lyckades vi med det med ju :)

Ha en bra kväll, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte youtube

2008-04-17 @ 21:35:51
URL: http://smyhr.blogg.se
Postat av: anna

haha, krabban och ansjovisen?:$ tell me :)

2008-04-17 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0