smörgås+tårta

Sophie följde med mig hem efter skolan idag egen :P
Hon skulle vaxa resten av mina ben eftersom det blev så lite igår,
det tog sin tid vill jag lova (A)
Men men, och det gjorde ont idag också. Tyvärr!
Sen så blev vi lite skrattiga av oss,
Sophie tyckte inte jag var zzzeggzzigg.. :(
Men hon var heller så de gjorde inget.
Sen fick hon mat, eller jag nästan tvingade henne att äta.
Och sen var jag tvungen att göra smörgåstårta.
Men Sophie ska följa md mig hem imorgon med eller jag till henne så
ska vi färga håret på varandra.
För mitt har olika färger, behöver nog ha två paket när jag färgar..

Nej nu blire duschen lite snabbt och sen sängen med älsklingen.. <3

image52


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

det är faktiskt rätt kul, så kan man sätta upp små mål hur många steg man ska ta. 10 000 om dagen "ska" man ju ta, nästa vecka är mitt mål 20 000 steg om dagen :)

2008-04-13 @ 20:46:17
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0