Det är så mysigt.

Sitter ensam hemma hosälsklingen nu när han är iväg och bisiktar bilen, heter det ens så? Har legat och kollat runt lite, läst i en ny bok som jag har börjat läsa. Det kanske jag har nämt. Det är i alla fall jätte bra. Den andra kvinnan heter den. Har ju nyss läst ut en bok som hette au pair. Det var också hur bra som helst. Tycker inte om när böcker tar slut fort och det gjorde den. Men den var inte så tjock heller.

Men nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa och vänta på att de kommer hem och då ska jag hoppa in i duschen och kanske bli serverad lunch sen om jag har tur. Sen ska älsklingen och jag hoppa i regnkläder och bege oss ut i skogen och promenera och hoppas på att vi hittar någon svam vi kan plocka med oss hem : )

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0