Detta är ju för mysigt.

Ligger hemma i älsklingens säng nu. Åkte hit efter jobbet förut.
Vi åt grillat ute förut, myspys det också, och gott! Hela tallriken var ful. Då med grönsaker också förstås : )
Skulle kunna bostätta mighär en längre tid faktisk. Ingen som ropar på att man ska göra massa saker eller liknande. Det finns inget mysigare än att vara här. Hans säng är ju för skön. Mycket skönare än min! (hoppas ni antecknar :p ) 
nej men nu ska vi lägga oss och jag ska läsa. Vet inte ifall det blir så för oss båda eller om teven får stå på.
Men nu ska jag i alla fall lägga mig och läsa. Imorgon väntas det jobb och ska se ifall jag får syster att komma och fika hos mig + att hålla mig sällskap : )

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

när vi får studiebidrag^^ haha

2008-08-23 @ 22:58:07
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Sophie

Här hemma hos far, fönstret, krukan och lampan gick sönder. Du får bli uppdaterad imorgon =P

2008-08-24 @ 18:54:32
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0