Kan knappt vänta.

Kan ni förstå hur mycket jag längtar till september eller? Vi åker om ungefär 1.5 månad. Och det ska bli sååå skönt verkligen! Ligga på stranden, med bira i handen, försöker sola bort den vita randen. Ja ni vet : ) 
Annars då, jag är sjukt sleten efter att ha jobbat sen i tisdags. Det tar på en och jobba även om det är hur lungt som helst. Kan man inte tro men det är sant.

Annars då, så väntar jag på mat. Är hungrig. Så tyvärr stoppade jag in några godisar i mun för en stund sedan. Dumt gjort av mig. Men jag var tvungen. 

Annars då, så ska jag gå och lägga mig i älsklingens famn i soffan och göra syster+pojkvän och min egna snutt sällskap tills maten är klar.

LÄNGTAAAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0