Längtan bort.

SOphie och jag itter och kollar på resor. Vi ska kanske åka tillsammans! Hoppas att den blir det där datumet. Det skulle vara perfekt och komma bort. Men jag vill ju ha sol. Är det sol då? Badvarmt och sol så man kan bli brun? Är ju lite därför jag i alla fall vill komma utomlands. För att vi inte har fått riktigt den möjligheten i Sverige denna sommar. I alla fall inte jag som jobbar som en tok! Jag jobbar de timmarna man vill ligga ute o glassa.


PUSS !

Är du klar snart Sophie?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men ja, det är badväder då! Du är ju seg du hahah =P Jag vill så gärna åka, såskönt! =) Och hotellet kan man knappast klaga på =)

2008-08-07 @ 14:45:45
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0