Nu är jag på väg!

Åkte inlines i 30min förut. Det började regna och dessutom är jag rädd när jag åker. Har varken hjälm eller skydd och kan knappt bromsa. Och sist jag åkte så ramlade jag på rumpan och fick ganska så ont. Så det fick bli en snabb men kort tur idag.

Håller även på att skriva en inköpslista till min diet som jag ska börja med. Ska nog även gå till gymmet som ligger 200m här ifrån imorgon och höra vad det kostar att träna där. Vill nämligen börja på pilates där. Vi var där och tränade det med skolan en gång. OH vy vad kul och jobbigt det var. Om man hoppade över en dusch efter det kan jag lova att ingen ville vara nära en ;P

Så nu får vi se om mammakan inhandla detta åt mig.
Med på listan står bl.a.
Müssli, natuell yoghurt, grönsaker, frukt, fryst mango, bär (det ska jag skriva till, frysta), grönt te,
ja så långt har jag kommit, inget godis, ingen läsk, ingen oboy och inget annat sött nu på en månad, eler fram tills jag åker till Grekland. Tror du jag kommer klara det? Har du lust att följa min resa och min (förhoppningsvis) viktnedgång?
Då kan du följa min blogg här. Om ni inte är medlemmar kan ni bli det här.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan det inte vara en ide att skaffa hjälm och skydd så du kan slappna av och inte vara rädd när du åker!? Det är ju så skönt att bara glida fram på sina inlines! Lycka till!!

2008-08-14 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0