Äntligen helg.




Är nyss hemkommern från skolan. Började 8 imorse och slutade vidd... hmmm... 21:25 var jag utanför vid min cykel i alla fall. Så det har varit en lång skoldag idag fär min del. Tacl vara min älskade matte lektion som jag har på morgonen. Och så fattar man ju inte allt för bra det som vi håller på med nu. Men nu är jag i alla fall hemma och känner att jag måste hoppa in i duschen. Är lite matosig av mig.
Imorgon får vi kompledigt eftersom vi jobbade kväll i skolan idag. Tidigt på förmiddagen bär det av mot finstaden med Sophie. Inhandling av julklappar kommer då att ske. Sen efteråt bär det av hem till min gamla hem by. Där vi för hoppningsvis ska filma lite inslag till vårat PA. Hoppas på att hitta ett band i staden så vi kan filma. Annars kommer nog det vi har att ta slut.
Sen blir det en helkväll i byn med massa mys med våra pojkvänner. Kanske en annan kille också. Men det vore ju mysigast om det bara var vi fyra.. Men man kan inte alltid få bestämma.. Får se hur länge man blir kvar. När är Lucia på morgonen, på TV alltså? Blir nog hemfärd efter det. Om vi orkar. Om vi inte åker tidigare. Kommer bli en trött lördag för min del. Om vi är vakna hela natten, åker hem på morgonen och jag ska kanske träffa J och E då om de är här. Och sen på eftermiddagen ska jag på kalas. Så fatta vad sletet jag kommer vara. Och hur länge jag kommer sova på söndagen.
Haha, men nu ska jag gå och duscka. Prata med syster. Längta efter sötaste hunden på bilden och SOVA!

God natt!

Saknar dig min Millaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0