HAHA!

Jag får jämt höra massa klaaaag från min kära pojkvän på min lilla text i headern, "a big girl in a big world". Han får för sig att alla ska tro att jag är stor på så sätt att jag inte är stor, som i att jag är gammal, utan alltså till växten. Han är så konstig!

Annars så är jag just nu klar med min lilla vinter-design. Den får liksom duga. Fjärillarna blev lite för mycket nu när det inte ens finns några löv på träden liksom.. :D

Nej men nu ska jag sova, jag som ställde klockan på 07:10 imorse för att kolla på julkalendern, och sen visade det sig att den även visades vid klockan nio. Så det blir till att gå upp vid klockan 9 imorgon istället för vid 7 :D

PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0