I told you so.

Det var precis detta jag hade förväntat mig! Så himla dåligt! Jag är för satan 18 år, det vill säga myndig och du har egentligen inget att säga till om gällande min ekonomi, mitt umgänge osv. Möjligt vis om det är något du har att säga till om så är det något som har med mitt boende att göra eftersom jag bor hos dig. Men annars, inte ett skit!

Men är det någon som har ett jobb att erbjuda mig så skulle ju allt bli så mycket bättre. Men vill folk anställa mer folk idagens läge? Nej inte många företag i alla fall. De måste ju göra sig av med en del av sina anställda istället för att anställa fler. Så nej, något jobb blir nog svårt att få just nu. Jag har ju sökt men skit på alla chefer runt om på massa jabb! Bläää!

Nej, ska se om jag får tag på Jonas sen och så ska jag bege mig till älsklingen sen. Och tills dess får jag se om Victor kan pigga upp mig : )

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0