Inte färdig än.

Är sitter jag och dricker mumma. Jag älskar mjölk! Turen är väl att jag inte dricker det alls lika ofta, och mycket som jag gjorde förr. Nu dricker jag inte alls istället. Vilket slutar med att jag orfta, eller ibland i alla fall får ont i huvudet.

Har en julklapp kvar att slå in. Och sen skriva alla rim och sätta dom på alla mina klappar :D

Imorgon är det julafton och den är runt -4 grader ute och det gillas för då kanske det hinner komma ner en liten flinga, och så hoppas man ju så klart på att termometern (heter de så?) visar minus imorgon också. Om vi inte får någon snö så vill man ju ha minusgrader i alla fall : )

Hugo blir nog kvar här ett tag, vi ska ge honom en chans att visa att han visst kan bli frisk!
Han är så otroligt go, eller vad säger du Sophie? ; )

Annars så bakas det massa julgodis här som vi ska ha med till mormor imorgon :D

PUSS HEJ!

V är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sophie

De kittlas lite kul när han gnager på fingrarna =) Imorgon ska jag nog använda ena delen av din julklapp, man måste ju lukta som en ärta på julafton =P

2008-12-23 @ 22:02:03
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0