NEEEEEJ!

Som ni kanske ser håller jag på o göra om i min lilla blogg. Efter diverse onödigheter och jag som inte tänker fullt ut innan jag gör något så måste jag spara mellan alla moment. Lite trist men håller på med min lilla header just nu så den är nog snart klar hoppas vi på :D

Annars så var jag nyss ute och övningskörde! Fick massa beröm, och det gillas!

Och sen så missade jag BONDE!! Varför sa inte någon till mig att jag skulle missa det lite halft om jag körde!!! ? IDIOT!
Fast kanske ska se på de sen, så de så!

PUSS!


Ge mig mitt långa hår tillbaka!

Kommentarer
Postat av: hanna

du får spara så får du snart så långt hår :) <3

2008-12-18 @ 13:20:30
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0