ork

orkar egentligen inte skriva här,
för det första vill jag ha hjälp att fixa till det hr så de inte ser så tråkigt ut ,
vill göra det till mitt eget liksom .. o o massa , jag är inne i en cepe period , vill bara att allt ska bli bra .


Anna o jag var pluggisar idag .
var kvar när vi hade slutat , gick till selma för o köpa ngt o tugga på , men nej dit in fick vi inte komma för de skulle stänga .
då gick vi till bibblan lite , sen kom han som jobbar där o sa att han skulle stänga , okej så då gick vi ner o satte oss i rasthallen , de blev tomt av folk , gick till skåpen , kolsvart , sen när vi skulle gå ut va de fortfarande svart o dörren va låst , så länge har vi aldrig vart i skolan , va där till 16:30 :O o vi slutade 15:00 :O

nästan klara nu :)
hejja oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0