Ajjabajja vilken värme.

Det var inte någonvidare dag att jobba idag kan jag lova. Men jag gjorde det utan någon sur min. Längtade bara hem. Och hem kom jag. Då bytta jag om snabbt som attan och gick iväg till busstationen, satte mig på bussen till älsklingen. Åkte ut med båten med hans föräldrar och åkte till nån mysig ö och badade, solade och grillade. Snorklade lite också. Det var kul. Fast man såg inte så värst mycket : )

Nu ska jag kolla på lite bilder på nån söt båt tror jag och låta älsklingen sitta lite vid datorn. Han tycker jag är en blogg-nörd och han fattar verkligen inte vad det är för kul med att läsa massa bloggar. Men jag tycker det är kul! : )

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: LAJSA.NET

Hej hej! Jag vill bara tipsa dig om min BLOGGDESIGNSAUKTION som pågår hos mig just nu. Designutlottningar sker också då och då! Håll utkik :)



http://lajsa.net/2008/07/auktion-rasnygg-bloggdesign/



Trevlig helg!

2008-07-26 @ 22:51:57
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0