Bilder jag inte har lagt upp.

På väg till Göteborg


C och E .


Patric.

Framme på vandrarhemmet


Patric bäddar i sin säng.


Största delen av tummet.

Bilder från söndagen på stan, eller Nordstan.


Jag testar kläder. Stog mellan en brun kofta eller en blå.


Älsklingen valde och då fick de bli denna. Och allt det andra : )


Bild från affären Rut m.fl.


E inne på Rut.


En vägg inne på Rut. Ganska fräsig : )

På väg till vandrarhemmet igen för att be ge oss hemåt.



Patric, E och C.


Vandrarhemmet vi bodde på. Kan rekomenderas.


Våran packning. 2/3 av den är min och Patrics. Minst!

Hemma hos pappa

Patric hjälpte pappa och bygga plank. Jag var bara tvungen att kladda på honom.

Blev till att åka till skövde hmm igår. Då inhandlade jag detta :D
Fetis man ser ut då, men kolla på kläderna : )


Vitt linne med fjärillar på från GT, gula shorts från GT.


Även detta tublinne, lite puffat eller vad man nu ska kalla det över brösten och ett band under med en rosett.




Köpte även detta snygga arrmband! : ) Älskar't!


Denna tröja köpte jag också, från Cubus.

Så n uhar jag mer kläder. Passar bra när man ska bort två dagar i rad och ha det mysigt med underbart folk! : )




Kommentarer
Postat av: Joanna

Jättesnygga saker du köpt :)

2008-07-17 @ 19:50:51
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Candra

åh, älska tröjan du köpt på cubus! Bara för det måste jag köpa en likadan (a)

2008-07-17 @ 20:39:51
URL: http://cmkck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0