Fredag.

Godmorgon gott folk. Här sitter jag med kurrande mage och är lite småstrött. Frukosten står laddad bredvid mig i sängen för nu ska jag kolla på one tree hill. Måste piggna till innan jag far iväg till jobbet. Hoppas verkligen att det kommer mer folk idag. Annars vet jag inte vad jag gör.
Måste även gå tidigare idag. För idag tänker jag inte vara kvar till 4. Det orkar jag inte för jag vill verkligen hinna med bussen sen och hinna handla och så innan. Det hann jag verkligen inte igår.

Anars var kvällen trevlig och mysig igår. Skönta att bara sitta och prata skit i flera timmar. Men vi gjorde även massa annat skoj :D Tack för kvällen flickor! : )

Nej nu blire frulle och oth ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0