Jag är i himmelriket!

Oh gud jag öppnade mitt fönster för första gången idag, nu. Jag har ett sånt där man ppnar inåt ni vet. Och jag har verkligen inte orkat tagit bort alla saker jag har haft i fönstret. Men förut. När lilla syster kom hem och hon sa att det var kallt ute. Hallå? Då ville jag öppna fönstret på en gång. Så nu står mina växter på golvet o allt annat också. Så nu är det öppnat och fy vad skönt det kommer att bli. En sån där ventilgrej man kan öppna på sidan ni vet hjälper inte så värst mycket måste jag säga.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Jag har en fråga; Vilken är din favoritparfym, och varför?



Skulle bli jättetacksam om du svarade i det tillhörande inlägget i min blogg :-)



Kram Alicia

2008-07-28 @ 00:27:58
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0