Onsdag.

Full fart på jobbet idag. Ca 70-90 var det som kom och åt/fikade. Mycket roligt. Annars brukar de vara upp till 20 pers bara. Men inte idag inte. Men det var ifs 40st förbeställda eller som vi visste skulle komma men 15 av dom tror jag visste vi inte va de skulle äta. Så det blev lite fart i brallan där för att hinna med.

Varmt har det ju varit idag också. Så det känndes lite jobbigt att stå inne i ett litet kök och svettas när det var flera grader ute. Nej nej, men de nästan 30 graderna vi hade inne i köket dög dom med.

Men sen när jag hade slutat så hade visst Patric min cykelnyckel så han fick komma och hämta mig så åkte vi hem till honom och åkte ut på sjön i båten med David och badade. Jag kom i vattnet ovanligt fort idag. Blir nästan lite stolt över mig själv. Och så åkte David wakeskis också. det såh häftigt ut. Han åkte på en. Sist så gick det inte så bra för det var välldigt vågit då. Men idag var det nästan helt blankt på sjön. Och jag satt längst fram på båten och dinglade med mina fötter. Det var mysigt.

Sen när vi kom hem bjöds det på grillat och bara massa mys.
Men nu ska jag hoppa i sängen för jag ska åka med Anna till jobbet imorgon halv nio här ifrån. Så istället för att börja tio imorgon som jag skulle ha gjort så börjar jag nio. Men annars så brukar jag börja halv elva. Så kan ju hoppas på att kanske inte behöva vara kvar tills vi har stängt imorgon. det skulle vara lite jobbigt. men men, jag ska baka m assa kakor imorgon, eller i alla fall någon. Så kameran får följa med imorgon också eftersom jag hade den här.

Natti natti med er mina okända läsare. vore kul om ni kunde lämna ett litet spår så jag vet på ett ungefär vilken ålder det är på er era så troll : )


Kommentarer
Postat av: IdaBjörck

Godmorgon :)

2008-07-03 @ 05:58:50
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin bild iaf ;)

2008-07-03 @ 10:49:45
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: e m m a

cool bild :)

2008-07-03 @ 20:03:16
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
Postat av: angelica

det såg konstigt ut men ändå coolt

2008-07-04 @ 12:55:01
URL: http://pease.blogg.se/angel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0