Söndag.

Hej hopp!
Skriver inte så värst mycket. Men igår åkte jag och min kära pojkvän till pappa igen. Vilket kan vara orsaken till att jag inte har skrivit något..

Har varit med om en ganska så läskig sak, men den håller vi för oss själva... Vi är ganska bra av oss vill säga : )


Annars då, vi var och åt glass på Moster Elins förut : ) Riktigt gott!! Men ganska dyrt...

Alla ni som skriver blogg, uppdatera för tusan! Eller ni, era som jag läser! Jag vill läsa helt enkelt :D

Men nu ska jag nog snart äta skulle jag tro. Och greja med en ny sak, idé eller liknande! : )

Kommentarer
Postat av: Sophie

Uppdaterar gör man men kollar Sofia, icke sa nicke! =P



Nej men det vore snällt! lilla pluttinutt ;)

2008-07-20 @ 22:55:18
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag ska tänka ut ngt så hör jag av mig om det sen =)

2008-07-20 @ 23:09:03
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0