Torsdag.

Gich bra o jobba idag. Men jag lyckas verkligen jämt göra något som jag inte ska :P
Det var massa trevliga amerikaner som åt hos oss idag. Pratade med ett par för de ville att jag skulle ta kort på dom. Självklart att jag gör det.
Så frågade de mig om massa saker och så. Riktigt trevliga var dom! :D
Dom förstog ju mig ven fast jag pratar med min knöckliga engelska liksom. Men det var kul! Dom får komma igen! : )
Annars har jag varit själv hemma sen jag slutade. Inte allt för kul men ganska så skönt.
Blev en lååång dag på jobbet idag. Och en lång dag annars också med tanke på att jag gick upp vid 7.
Och mina one tree hill avsnitt är slut.
Hade glömt att fixa tre avsintt, de fyra sista på 3an. Fyyy skäms på mig!
Så nu har jag inget att kolla på..
Fast snart börjar det ett program på tv som jag ska se. Efter det blir det nog till att städa på rummet. Ser hemskt ut!
För imorgon kväll åker jag till Patric och så beger vi oss till sköna staden GÖTEBORG på lördagen. Blir dumpade hos pappa på söndag kväll, tillbringar början av veckan i den finaste mysstaden ever!



Kommentarer
Postat av: Anna

ja kan lita på dig alltså din fis :D

HOPPAS ATT DET BLIR AV BARA :)

2008-07-10 @ 20:05:53
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi:) nja, har pratat med dig, hanna, madde, pau och sarah. alla utom pau jobbar på dagen o typ dagen efter också ;p



så det är väl inte direkt den bästa dagen att ha de på men pappa är inte hemma då så.. :P

2008-07-10 @ 21:12:49
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0