Utkast: @:t funkade ...

@:t funkade inte, eller jag kunde inte använda det när jag skulle logga in på msn. Vet inte vad det blev för vajsing. Så fick kopiera in det. Lite halvmysko då.
Två avsnitt ha gått av oth, funderar allvarligtpå att sätta på ett till. Hur kan man vara så här trött?
Väskan är inte öppackade helt sen jag kom hem från pappa. Så det är bara att fortsätta packa på den.
Vad kan behövas tro?
Regnjacka+kanske byxor.
Mobilladdare.
Kamerabatteriladdare.
Kläder i mängder.
Lakan och handduk.
Tandborste. Hmm borde köpa ny.
Skor.
Springkläder.
OSV!

Nej ett avsitt till får det bli.
Får städa lite snabbt sen bara.
Ska åka innan 10 sen. Hoppas jag hinner.


Älskar dig och er! Ni betyder så himla mycket för mig. Jag hoppas ni vet vilka ni är.. Och jag saknar dig sötsaken!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar dig mina fina krabbisvän :D

ha det så kul i göteborg :D

<3

2008-07-12 @ 11:20:41
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0