En liten sak.

För 5 år sen...
var jag 13 år och livet var underbart men ändå upp och ner. Träffade två underbara killar. Jacob och Andreas.

För 3 år sen...
Var jag 15 år och killar var inte direkt min starka sida. Tills jag hittade min nuvarande pojkvän.

 För 1 år sen...
Var jag nästan 17 år gammal. Hade precis gått ur första året på gymnasiet och hade en hel sommar med jobb framför mig.

För 3 månader sen...
Var jag bloggtokig. Älsklingen jobbade i säfsen och jag saknade honom något enormt!

Igår...
Åkte jag hem från älsklingen och hade de jätte tråkigt hemma.

Imorgon...
Blir det att kolla på när underbara Jacob tar studenten!  Och gratta honom och Mikael och kanske  Emil också.

Om ett år...
Har jag precis tagit studenten. Hoppas att jag hittar något jobb eller läser vidare. Kanske flyttar ihop med min pojkvän i någon mysig lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Jacob

5 år sen (L)... fast jag tror det var mer dock... kanske (A)... känns som det iaf ;):)

2008-06-12 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0