God morgon.


Uppe med tuppen som man är, även fast jag funderade på om jag skulle somna om efter att jag hade kollat på tven. Men nej det gjorde jag inte : ) Jag lyckades bli pigg av mig.
Hmm, Jacob kommer hit sen. Vi kanske ska åka inlines, schooohoooooow tänker jag då! Hoppas det är bra väder vid 3 bara. Annars blir det väl något annat.
Kanske borde kolla om det finns någon bra film. Tror jag har sett alla jag har.

Föresten! Jag kollade på The Host i helgen. Det var en ganska bra film. Lite halv...., vad ska man säga? Inte direkt läskig. Men ni vet en sån där känsla ja färsökte förklara till Fool's Gold.
Fast inte riktigt en likadan, men man vill liksom inte kolla men samtidigt så vill man det. Och den innehöll även lite komik. Kan man säga så? Komik? Kanske man kan. Men ni fattar, det var lite rolig :D

Nej nu blir de snart att äta frukost. Hatar när man är uppe för länge innan man äter frukost. Magen blir ju helt tom och man mår pyton. Så nu blir det frukost! Får se om vi har något gott hemma nu när jag har varit borta i hela 4 dagar! : )

Puss hejsvejs så länge! <3


Nu hör jag någon, så jag är inte själv uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0