Hemligheter.

Får man snoka runt i sin pojkvänns rum och kolla på saker som han inte har visat en. Saker man har frågat om man kan få se men han har sagt "inte nu, en annan dag". Jag k'nnerµinpojkvän ganska bra och jag vet att jag aldrig skulle få se de där. Men nu så tog jag mig en liten titt. Och blir man glad när man ser? UUhh ja det blir man. Det är som om en ny liten dörr öppnas. En dörr som han har velat ska vara stängd för mig. Men nu står den på glänt. Och jag känner mig glad på något sätt. Det var kul. Men är det snällt att göra så här mot någon man älskar egentligen? Jag menar. det var ju inget olagligt, alltså inget brått jag gjorde. Kanske ett brått i våran relation. Men det var ju verkligen inget allvarligt. Det var bara gulligt. Men som vanligt kommer jag väl få lite ångest över detta som jag brukar få av saker jag gör.

Annars då. Jag är dålig på att uppdatera här. Men jag har knappt varit hemma sen i torsdags. Sovit hemma en natt sedan dess. Annars har jag varit hos Patric. det är så skönt att vara hemmifrån ibland.

Skärpning med mig helt enkelt. Har gjort jätte mysiga saker nu efter i torsdags och massa kort har jag tagit. Kommer väl något inlägg med massa bilder någon dag framöver eller kanske redan ikväll om ni har tur.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack : ) Jaså? Vad heter lillasystern?

2008-06-09 @ 20:09:16
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0