Ännu en ny design :)

Japp, nu har ja fixat annu ett nytt utseende till min blogg :D
Det går bara man vill, blev lite småsaker kvar som jag inte orkade ändra bara,
men det får gå för denna gången :)

Så nu är denna utbytt :P
image40
Hoppas ni inte saknar den för mkt,
men ja kommer byta tillbaka så småningom :P

Nu väntar ja bara på att andra avenyn ska börja.
Efter de ska jag städa lite på mitt rum och packa iordning allt tills imorgon :)
Patrics föräldrar kommer nämligen och hämtar mig så ska vi åka upp till Säfsen :)
JAG SKA FÅ TRÄFFA MIN PRINS!! :D
Är så jobbigt att vara ifrån honom så här länge,
men hankommer hem till mig på torsdag sen igen :) <3

Ha de gött så länge :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0