Igår blev det..

..att tillslut åka till Mikael, min hest :)
Jag lyckades skrapa ihop lite pengar så de gick galant :D
Vi kollade på film, :D
Fast hade redan sett den men de gjorde inget.
Och så kollade jag på när han spelade ett jättejättejääätteeee tråkigt spel,
men han tyckte det var jättejättejääätteeeee kul.
BRRRRRRRRRRRRR! :P
Men det var iaf kul att träffa honom lite :)
Har ju inte blivit så mkt som vi sa.
Men känns ändå lite knepigt att vara med honom,
han är ju ändå min pojkväns kompis så.
Men jag fick träffa honom :D

Igår slutade bra, för innan hade jag jääääätte trååååååååååkigt!

Püss!!

Kommentarer
Postat av: miccis

Brukar kännas knepigt i början men när man väl börja vara så känns det inte så konstigt!!

2008-03-27 @ 11:21:30
URL: http://Baabie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0