Kom hem

Sitter här nu, var ute och gick med syster.
Det blåste.
Det duggade.
Man blev varm.
Frös om fötterna.
Kunde inte kolla framåt.
Nu är jag hemma.
Tog nyss ett bett på min chokladkaning som jag fick i påsk.
Har inte velat ätit på den.
Men nu försvann svansen.
Dagarna känns så overkliga på något sett.
Känns inte som det brukar.
Det är skönt med lov.
Men ändå inte.
Jag har tråkigt.
Kan du inte komma hem till mig?
Är så tråkigt utan dig.
Jag saknar dig.
Jag sov bort hela förmiddagen förut.
Det var inte så bra gjort.
Men jag var jätte trött.
Orkade inte hålla upp ögonen.
Datorn är mitt allt.
Funderar på att göra slut.
Men jag kommer få återfall.
Känns som jag är beroende.
Är jag det?
Jag vill inte vara det.
Borde kanske söka hjälp?
Då menar jag riktig hjälp.
Men jag vet inte om det löser sig ändå.
Kanske är lika bra att slänga ut den genom fönstret.
Men då går den sönder.
Och då kommer jag bli ledsen.
Men jag är ledsen.
Jag vill vara glad.
Så snälla.
Kom hem till mig.
Jag är glad när jag är med dig.
Jag är inte glad annars.
Jag funderar.
Är allt bra med mig?
Ska till doktorn.
Snart.
Jag vågar inte.
Jag vill vara normal.
varför just jag.
Jag mår piss just nu.
Vill må bra.
Vad kan man göra?
Kliva ur sitt skal och sitta och titta på när allt händer?
För nu finns det inte mycket ma kan göra åt det.
Ska ta med mig min bok.
Mitt andra knark.
Gå och sätta mig o soffan.
Kommer få liggsår om jag liggermer i sängen idag.
HEJ! image45





























.

Kommentarer
Postat av: annispannissss

gumsiligumsan :(

2008-04-01 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0