Älskar.

Jag älskar min mormor och min morfar! Jag älskar min farmor och min farfar!  Tänk att jag fortfarande har dom! Jag tycker om dom så himla mycket! Trots att förhållandena är som de är, så tycker jag att jag klarar mig ganska bra! Förutom att jag önskar att det vore bättre! Vill alltid ha dom i mitt liv,  men jag vet att jag inte kommer att ha det.. Och det känns jobbigt,  och jag är så känslig. Blir så trött på mig själv att jag bara gråter för allt. Men jag r väl sån. Jag vill bara inte förlora dom! Det var nog jobbigt att förlora min gammelmormor, att vara på hennes begravning var jobbigt. Men när min andra gammelmormor dog, det fick jag inte ens reda på förnst efter säkert minst 4 månader efter. Men det är pga att det är som det är. Men hon blev trotsallt 106 år, hon skulle fylla 107.  Men henne känner jag inte. Har inte träffat henne sen jag var 7 säkert.

Varför jag kom på detta var att jag nyss kollade på  morgondagens avsnitt av andra avenyn. Då kom jag att tänka på min dröm som jag hade inatt. Då jag drömde om min mormor och morfar. Att vi kom hem till dom och hittade dom inte ågon stans. Det var jätte läskigt. Vågar knappt skriva för det var så hemskt. Men vi vågade inte kolla in i sovrummet, för vi misstänkte att de skulle ha tagit "exit-exit tabletter". Och det hade dom. Det var alltså tabletter som de tog för att dö. Usch vad hemskt det är. Kommer väl säkert drömma om detta inatt igen. Men mormor lever, hon ringde till mamma förut i alla fall. Borde nästan ringa till farmor och farfar imorgon och höra hur det är med dom. Pratar inte allt för ofta med dom , VILL INTE HA DET SÅ HÄR!!


ÄLSKAR ER!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0