En underbar elev?

Yepp, det är vad jag är. Enligt två, eller en av mina lärare :D

Hade betygsnack idag. Om vad vi ska få i "våra" ämnen.
Det vill säga i matkunskap, storkök, varm och kallkök, exprementell matlagning,
hygien, näringslära.. hmm, livsmedel B (tror jag), minns inte om det var något mer.
Vi fick i alla fall inte reda på vad vi ska få i servering. Men i de får vi bara omdömme i år.
Men jag fick i alla fall VG i allt, B i hygien, då det sätts betyg i det i 3an, precis som i servering.
Och T i näringslära, då det är likadant där har jag för mig.
Blev nöjd! : ) Fick även reda på att jag skrev bäst i klassen på hygienskrivningen vi hade i höstas.
60 poäng var max, jag fick 56 och jag var 1 poäng ifrån MVG! Tänk, jag MVG! Det är inte ofta! : )

Borde även plocka lite på mitt rum. Det börjar bli min grej. Stökar alltid till det.
För att sedan rymma till min pojkvän. Och han får skjuttsa mig till skolan imorgon.
Då jag inte hinner om jag åker buss. Eftersom vi ska vara i aulan på den andra skolan,
ett annat gymnasium här i staden och prata om droger, eller bli hjärntvättade att vi inte ska använda det.
Inför "PIP", Putte I Parken, en liten "festival" som ska vara här i sommar. Kom hit vettja, de blir gôr skôj!! ;
)

Ta en titt vettja! :D
http://www.putteiparken.se/Default.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0