Hemma.

Var skönt ock kul att åka lite förut! Var bara på väg att rammla några må gånger. Men aldrig att jag gjorde det. Mamma klarade hon sig med. Så söt var hon, bli att åka någon mer gång med henne. Men inte hade vi tur med de ställen vi hade tänkt att åka på. Först hade vi tänkt åka på parkeringen vid folkhögskola, men det var visst av grus. Då fick vi pka vidare till bilprovningen, var fullt med bilar där för det var nån slags hundgrej där. Aja här åker vi, har övningskört lite där med när jag började med det. Men sen tillslut när min kära lilla mamma hade fått på sig mina gamla inlines så kom allt folk ut och började bygga upp små hinderliknande grejer. Då hamnade vi fort i bilen igen och åkte vidare. Då hamnade vi på parkeringen vid Kalbergsskolan. Då åkte vi lite runt omkring där.
Riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0