Hungrig.

Åh jag är hungrig nu fast jag har ätit redan.
Fattar inte vad det är med mig.
Får väl äta lite vindruvor och kanske en tallrik med yoghurt sen.
Det vore mumsigt.

Mitt hår för övfrigt är kortare än vanligt nu.
Blev en liten bit som de klippte på det.
Men det blev bra.
Det var behövligt så.
Och det växer ju ut igen.
Och håret växer fortare på sommaren också.
Visste ni det?
Vet inte vad jag ska göra nu.
Har försökt att göra om min design.
Men det vill sig inte.
Men men, ska kolla rent hus sen.
Men är så sockersugen.
Har inte ätit så mkt socker denna vecka än.
Vilket är bra.
en oj så sugen man blir.



Imorgon kommer Sophie hem från Frankrike!
JIPPIIIEEE!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Missed me? ;)

2008-05-15 @ 21:18:48
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0