Igår.

Åkte in till Örebro klockan 9:35, Anna satt redan på bussen och väntade på mig.
Väl inne i Örebro, tro det eller ej, men vi hittade in till självaste "stan".
Men vet inte riktigt om jag kan lite på Anna till 100 nu.
Hon påstog sig veta ägen, men när vi gått en bit så visste hon inte vart vi var.
Men vi kom ju fram, och det var huvudsaken.
Det blev lite handlat, ätande, mys i solen och lite skratt.
Köpte en lång vit tröja, som man kan knäppa inne på Indiska, den var jätte skön. Jätte skönt och mjukt material.
En lång blommig tröja från Gina som var U-ringad både fram och på ryggen. Riktigt snygg.
Även en turkos t-shirt, även den från Gina, med en banan på. Mycket söt.
Blev ävet ett par gula, halvstora ringar till öronen.
Ett läppglans från HM som jag kletar på läpparna så fort de börjar försvinna, är redan beroende.
2 burkar gelevax till älsklingen.

Sen tog vi bussen hem, ohhhh, de började regna när vi närmade oss Karlskoga igen.
Regnet bara öste ner typ.
Sen hann vi med bussen från Karlskoga till Kristinehamn då vi gick i regnet.
Aktade oss för alla maskar som blockerade våran väg.
Så gick vi hem till Mikael och spelade spel, lyssnade på musik,
Sen blev de att äta pizza, de va gott, :$
Sen blev det hem till Patric o kolla film, <3
Sen hem till Mikael o hämta våra saker, min mobil hade visst vibrerat lite i min påse i hallen,
stackars Mikaels mamma.
Sen skjussade vi Anna till bussen,
Dagen blev bra :D

Tack Anna för en supermysig dag i Örebro, det får vi göra om tycker jag <3
Och Patric och Mikael, vi får träffas någon mer dag!
Mina sötingar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

haha tack själv söting! =)

2008-05-03 @ 20:28:31
URL: http://annaamj.blogg.se
Postat av: Sophie

Tur att det inte kom ngt regn i Örebro :D Uppehåll hela tiden ^^

2008-05-04 @ 19:50:24
URL: http://smyhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0