Jag är en bäver.

Så löd meningen jag ville att Patric skulle säga. Så det blev detta inläggets rubrik.
Alltså jag har sjuuuukt ont i halsen! Så jobbigt! Det verker i halsen hela tiden. När man pratar och sväljer gör det bara ännu ondare. Och om man andas för kraftigt gör även det ont. Så måste verkligen ta det lugnt.

Imorgon har jag bara en lektion i skolan tror jag. Sen efter det bär det av till Örebro. Ska kolla lite kläder. Men först blir det en fika hos David och hans tjej tror jag. I alla fall hos David. Vet inte om de bor ihop eller ej.

Håller annars på att packa upp en film. En ny Dr. Dolittle. Har någon sett den? Är den bra?

Aja, hej så länge. Ska fixamig en kopp te tror jag.
 .

Kommentarer
Postat av: Sophie

En lektion? Vilken skulle det vara? Vi har MAKU och idrott ändå?

2008-05-25 @ 20:28:36
Postat av: Sophie

var jag som skrev nyss föresten ;)

2008-05-25 @ 20:29:38
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0