Jobbig springtur.

Var ute och sprang förut. Men Patric.
I början gick det hur bra som helst.
Sen fick jag ont i axlarna, speciellt i den högra.
Och i övre delen av ryggen.
Så det blev jätte jobbigt att springa.
Men vi sprang tills vägen tog slut.
Gick lite där ifrån.
Sprang och klagade lite då och då.
Sen gick vi lite.
Stannade och gjorde situps och busade.
Sen gick vi och sprang hem.
Jobbigt!
Men jag vill! Även om det är jobbigt så ska jag!
Vill även börja köra några pass igen.
Typ aerobic, body combat eller liknande.
Någon som är på.
Kanske även lite styrketräning ibland.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill gå på body combat igen :D och vill du följa med och simma ibland? :D

( S Ö Ö Ö Ö T DIN BLOGG BLEV !!! )

2008-05-19 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0