Min sockertopp!

Jacob allt kommer att ordna sig! Jag kommer alltid finnas för dig, vad som än händer.

Är ledig från skolan imorgon, vilket betyder att jag får vara hemma ännu en dag :D
Då ska jag nog åka till Kristinehamn och träffa Jacob, tror han behöver det lite. Tror vi ska grilla lite! Hade ju tänkt att kanske färga håret på Sophie, men får se hur det blir. Annars tar vi det på onsdag.
(ONSDAG ÄR JU FASIKEN IMORGON!!)

Mammi ska låna min dator, det tycker inte jag om. Men vad kan jag göra. Jag typ måste ju. Hon har en hemtenta som ska vara klar på fredag. Tror jag. Men vi har 2 till datorer i detta hushåll. Men min är den enda som är bärbar, vilket betyder att hon kan ha den i köket eller liknande med alla sina böcker utspridda bredvid henne. Jag som nyss hade ett litet hopp om att hon inte behövde låna den nu.

Ska kanske övningsköra till Kristinehamn imorgon.
 

Jacob and I!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0