Natt.

"Hej hej, Mycket varm kväll och jag svettas. och mina fötter stinker :("    / Anel, syrrans pojkvän ville skriva lite.
Denna kväll har bestått av att hela telias nät har varit nedlagt. Mycket roligt, inte. Åt hos mammas gubbe förut. De åt räkmacka, jag åt äggmacka, J åt billys pizza. Anel, Patric, Jacob, Erik och jag spelade tv-spel. Jag var inte i toppform vill jag lova. Sen fick vi ett samtal från polisen. De hade hittat våran bil. Så vi följde med och hämtade den, eller bergaren fick ta de. Gick inte att starta den för de hade tjuvkopplat den. Men nu har vi den i alla fall. Så nu ska vi kolla klart hockeyn kanske. Jacob, (J) ska sova här med.
Annars då? Haft en bra kväll? Nej tänkte väl det. Ingen som fortfarande inte har kommit på hur jag ska göra med min kamera? Nej men tack så mycket för hjälpen då. Jag vet jag är knäpp.

Ha en fortsatt  bra natt! Ska göra mina två grabbar sällskap inne vid tvn där speciellt J får ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0