Sommar.

Alltså vart har värmen tagit vägen? Jag vill ha tillbaka den! Och hör sen!!!

Fick mitt schema för sommaren igår. Det var fullt! Eller, 48 dagar var jag skriven på. Funderar på att ta bort några. Men jag räknade ut hur mycket jag skulle tjäna (utan OB) om jag jobbade alla de dagarna. Och det blev ju pengar vill jag lova. Hanna, du kanske vill ta lite dagar av mig ibland? Om du inte är upptagen. Måste sätta mig ne rmed älsklingen också och se om vi ska hitta på något i sommar. Vill ju åka ner och hälsa på pappa också lite. Så några dagar blir det att ta bort. Men inte för många. Vill ju ha pengar. Men eftersom jag har så många dagar här nu, på cafét så kanske jag inte kan jobba så mycket på Kupolen, men vi får se. Kan kanske vara bra att jobba där någon gång i alla fall. Men ska fundera på detta. Hon på Kupolen sa ju att ifall jag fick något annat jobb så skulle jag ta det. Och det har jag gjort!
Ska nog göra klart min enegslak nu. '


 


 


 

.


Kommentarer
Postat av: hanna

ja kan nog ta några dagar av dig :)

2008-05-18 @ 17:25:42
Postat av: jag

vad bra :D

2008-05-18 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0