Suck.

Jag borde...
röra på mig mera!
men jag vill träna med Patric,
men är inte säker på att han vill träna med mig?
Känner ju verligen ingen insperation för att träna!
Det är jobbigt!
MEn man måste ju ta tag i det.
Och det är det jag inte kan!
Ska nog lägga pengar på en pilats eller ypga boll eller vad det nu är.
Men jag vill springa!!
Jag vill gå ner i vikt!!
NUUUUUUUU!!!
Men det är roligast att trna med Patric,
han kan.
Och jag blir motiverad med honom!
Och han får mig att orka.
Med honom vill jag inte vara klen.
Med honom vill jag orka!
Och är inte det bra?
Men han vill nog hellre träna med sina kompisar.
De som bygger upp sig.
Men han vill inte hjälpa mig?
Nej men då får han väl skylla sig själv att han får titta på ett fläskberg då!

Hans ögon som får lida!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha men du fettis! viiii kan börja springa tillsammans ;D hihi

2008-05-08 @ 23:18:40
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0