Trallallalatrallalatrallalaalaa.

Ganska nyss hemkommen från Victor. Där det var en liten "förfest" kan man kanske kalla det. De skulle nämligen ut på statt ikväll som jag kanske har nämt? Jo men det skulle dom i alla fall. Så då gick vi dit. Grillade lite, lyssnade på musik, spelade lite treman och kollade på eurovision. Vissa låtar söög ju rent ut sagt!! Och de låg ju såklart i topp dom! Och vår lilla svenska låg typ sist. Hur kul känns det då? Jo tack inte allt för bra. Eftersom jag tyckte att hennes låt var super bra! Men det tyckte ju inte resten av världen. Vilket jag tyckte var synd. Men hon har vunnit i sverige en gång och då vann hon ju såklart i den stora finalen också. Det var ju med låten tusen och en natt. Finns även en porrfilm som heter så. Och en saga va? Eller sagor? Jag vet inte vilket det är. Men det fick vi i alla fall lära oss på en av våra svenskalektioner vi har haft med våran underbara lärare Sandra som slutar, eller hon ska inte vara våran lärare någotmer. Och det tgycker vi är synd. Hon ska till och med få en present av oss.

(Var jag elak förut? Jag sa att du fick, men jag ville hem då. Har lite ångest. Ska jag ha det? Nej, eller jo, eller nej. Jag vet inte. Jag sa ju att du fick, men du ville inte då. När jag sa att jag skulle hem då. Vet inte vad jag ska ha. Ångest eller inte ångest. Känna mig dum eller inte dum. Äsch, du får avgöra. )

Nej nu blir de sängen, ska kolla på någon seria som älsklingen har börjat kolla på.
Och sen ska jag sova så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0