Tystnaden kan väcka så många känslor.

Igår kväll/natt fick jag så ont i halsen. Strax innan vi skulle gå hem frå Victor. Och imorse vaknade jag med en hejdundrans halsont. Var asjobbigt vill jag lova! Och den har inte gått över än. Så ska gå till affären och köpa lite halstabletter. Finns det egentligen några som funkar mot halsont? Liksom på riktigt? För de flesta hjälper ju liksom bara för stunden. Är väl bara för att man får så mycket saliv och liknande i munnen och svälger oftare och då blir det ju fuktigarei halsen och kanske mjukare/lenare. Vad vet jag om detta. Men det är i alla fall vad jag tror.  Men nu ska vi nog knalla upp till stan eller vart det nu blir jag shoppar mina små tabletter. Har extra dropps eller vad de nu heter. Säger de inte typ, "halstabletter som är bra för tänderna"? Jo tack, de hjälper lite. Men sen när den är borta gör det lika ont för det. DÅLIGT! Jag tror jag ska uppfinna halstabletter som riktigt hjälper mot halsont! Nog babblat, hej då så länge! : )


 
Hjälper de verkligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0