Underbart.

Kvällen har verkligen varit underbar.
Jacob kom till älsklingen.
Satt på bryggan lite och pratade.
Sen gick vi till konsum och köpte glass.
Och älsklinge hittade ett litet ljudsystem som han köpte.
Söt som han är,
det var ju billigt! :O
Vet jag inte om jag kan hålla med om direkt.
När vi nästan var hemma igen såg vi att Mikael kom hem.
Då gick vi förbi och pratade med honom.
Frågade om han ville med hem och spela kubb.
(han skulle komma om en stund)
Vi gick hem, hamnade inne och testade ljudet,
sen åt vi grillat.
JÄTTE GOTT!
Sen spelade vi kubb mot älsklingens föräldrar.
Vi förlorade typ alla gånger.
Pinsamt men det är så det har blivit.
Sen kom Mikael,
SHOOOHOOOO!
Efter någon timme liksom.
Men men, sen gick vi ner till sjön igen.
Satt där lite och jag tog massa kort.
Sen gick vi upp till huset igen  och satte oss och spelade kort.
Set var myspysigt.
Åh denna kväll har varit helt underbar.
Så himla skönt väder har det varit hela dagen också.
Kvällen var ju hur skön som helst den med.

Helt plötsligt kom vi in på att prata om hamburgare.
Tror det var jag som var sugen.
Så pratade vi om att de tyckte Max hamburgare var godare för de va bacon på dom.
Usch säger jag om det.
Bacon på hamburgare smakar PIIIIIIIIIIIIIIIIP!
Men så kom vi på att vi ska åka till Karlstad imorgon och lämna tillbaka
älsklingens tangentbord och köpa ett nytt.
Och så ska vi äta lunch på Max!
Älskling, Jacob och jag ska åka.
Blir imorgon efter älsklingen har hjälpt till att lägga i bommarna nere vid bryggan.

ÄLSKAR'T!!

Men nu blir det till att sova lite,
åker väl runt halv 12-halv 1 nån gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle behöva hjälp
titta på mitt senaste inlägg.
vilken hårfärg tror du att jag kommer passa i?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-11 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0