Din tid.

Nu ska jag finnas till för min lillasyster. Inget mer med den saken! Även om jag kanske inte orkar så måste jag. Hon är min syster och hon mår verkligen inte bra. Jag skulle inte ens kunna sätta mig in i den situation som hon är i just nu. Det är hemskt!
Så nu ska vi lägga oss och kolla på film. Hon får gråta hur mycket hon vill. Men jag vet att denna dag, denna stund och just nu. Det kommer inte att hjälpa ett dugg!
Usch vad hemskt! Jag finner inte ens några andra ord. Så detta kommer bli en gråtar dag, kanske även för mig.
Men film och choklad för göra det lite bättre än vad det egentligen är.

Min syster!

Kommentarer
Postat av: Den lyckliaga Emilia

Ville bara säga att man ska lyssna till sitt hjärta i alla lägen kom ihåg de tjejorna mina. allt känns jobbigt ibland men allt går att lösa. kämpa hela tiden framåt och titta inte tillbaka på det som redan hänt vi måste glömma förlåta och gå vidare fast att det inte alltid är så lätt. saknar er i karlskoga så nå fruktansvärt<3 glöm inte att vi har varandra och det är huvudsaken.<3

2008-12-02 @ 08:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0