I en värd full av liv.

Är det den jag har under sängen tro?

Om så är fallet kan jag inte förstå hur de överlever där.
Så dammigt det är där! Som Sophie skrev, hon tog bort damm för två veckor.
Vad har inte jag då under min säng?
Damm för.... hmm... Några månader tillbaka?

Jag vet det låter hemskt men så är fallet.
Har man ett litet rum och behöver ha lådor under sängen så är det faktiskt ganska krävande att dra ut och stapla alla de säkert 8 lådorna jag har där under för att kunna städa där.

Så detta ska jag ta tag i nu. Dunka på musiken och bara släppa loss.
För sen ska mamma och jag musa med broccoli och kallskuren kassler till middag.
Bara vi två, det låter väl mysigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0