I had tooo.

Har suttit och kollat igenom alla Greklandsfotona än en gång. Man kan verkligen inte få för mycket av dom.
Jag kommer minnas denna resa i hela mitt liv.
Denna resa är något jag kommer att se tillbaka på.
Denna resa är något jag vill göra om och om igen.
Denna resa ger mig så många underbara minnen.
Från denna resa minns jag många skratt.
Mycket skoj.
Mycket mys och mycket kärlek.
Med kärlek menar jag inte mellan mig och min pojkvän.
Dels så var jag det med världens underbaraste, vilket är min pojkvän.
Men jag vär även där med en av mina bästa vänner.
Jag vill inte minnas tiden då vi inte kände varandra.
Jag vill inte minnas tiden då jag nästan var rädd för dig. (För den tönt jag var då, eller som jag kanske fortfarande är nu, så var jag rädd för alla förutom mina närmsta kompisar förr.)
Men nu är du en del av mig.
Du lyssnar och du förstår. Du ställde upp för mig när mitt liv var nära på att rasa samman. Då jag var nära att mista en person som betyder för mycket för mig. Då fanns du. Du kan inte föreställa dig hur skönt det var att just du fanns och du ville verkligen prata med mig. Även om vi kanske inte just pratade så mycket om det som hände just då, så fick du mig ändå att må bättre. Det är det som är så bra med dig. I din närvaro är allt bra!
Du är söt, snäll, mysig, rolig, bäst och helt otrolig!
Inte trodde väl du att jag skulle skriva massa hundra ord till just dig i detta inlägg?
Nej jag trodde väl knappas det.
Men det är just precis det har gjort.
Det var inte det jag hade tänkt mig precis. Men det var så det blev.
Bara för att jag saknar Grekland och för att du är den bästa så tänkte jag bjuda på denna : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0